Je krijgt steeds vaker van gasten te horen dat ze de inrichting gedateerd vinden. Je kan ze geen ongelijk geven, de vloerbedekking is versleten en voelt niet meer fris aan. De badkamer is al zeker meer dan 10 jaar oud en straalt alles behalve luxe en comfort uit. De verlichting en techniek is verouderd waardoor je steeds vaker klusjesmannen over de vloer hebt.

Als je gaat verbouwen wil je het goed doen. Aan de indeling valt nog veel te verbeteren. Het gebouw heeft potentie en die wordt onvoldoende benut. Je vraagt je af of de indeling efficiënter kan zodat je meer omzet kunt halen uit de beschikbare vierkante meters.  Daarnaast wil je dat jouw onderneming onderscheidend is ten opzichte van anderen. Je weet precies welke beleving je je gasten mee wilt geven maar de inrichting ondersteund dit nu niet en straalt niets bijzonders uit.

Hoe zou het voor je zijn?

  • Als je exact weet wat je kunt veranderen om jouw hotel de uitstraling te geven die je voor ogen hebt.
  • Als je eindelijk een goed concreet beeld hebt van de mogelijkheden van het gebouw zodat je meer uit de vierkante meters kunt halen. 
  • Als je weet hoe je zaak onderscheidend kunt maken. Hiermee zul je de door jouw beoogde klanten aan trekken.
  • Als je een beter idee hebt van de investeringskosten die bij de verbouwing horen. Zo kun je berekenen hoe snel je de investering terug kunt verdienen. 
  • Als je een duidelijk overzicht krijgt van de onzekere factoren zodat je hier op tijd rekening mee kunt houden. 



Een verbouwing is niet iets wat je zo maar 'even' uit laat voeren. Het gaat vaak om een meer jaren plan waarbij een goede voorbereiding het halve werk is. Een verbouwing heeft vaak impact op het hele bedrijf. 

Daarom nemen we het gebouw flink onder de loep en onderzoeken we waar de mogelijkheden en kansen liggen die nu nog niet benut worden. Kan de indeling efficiënter? Kloppen je looproutes? Past de verlichting bij de sfeer die je wilt uitstralen? Sluiten de kleuren en materialen aan bij het gevoel dat je je gasten wilt meegeven? Na dit onderzoek ontwikkelen we samen met jou een interieurconcept dat volledig aansluit bij het DNA van jouw onderneming. Het verhaal dat je wilt vertellen moet in alles terug zijn te zien, ook in je interieur. 

This is a simple and clean separation title

"In sommige ruimtes voel ik me goed terwijl ik me in andere helemaal niet goed kan voelen. Design is hét instrument om sfeer te verbeteren. Licht, ruimte, kleuren en materialen spelen daarbij een rol."






"In sommige ruimtes voel ik me goed terwijl ik me in andere ruimtes helemaal niet goed kan voelen. Design is hét instrument om sfeer te verbeteren. Licht, ruimte, kleuren en materialen spelen daarin een rol."

"IN SOMMIGE RUIMTES VOEL IK ME GOED TERWIJL IK ME IN ANDERE HELEMAAL NIET GOED KAN VOELEN. DESIGN IS HÉT INSTRUMENT OM SFEER TE VERBETEREN. LICHT, RUIMTE, KLEUREN EN MATERIALEN SPELEN DAARBIJ EEN ROL."

Pre-design Studie

  • Om te beginnen brengen we met een programma van eisen en wensen in kaart. Wat zijn de ‘must-haves’ en wat zijn de ‘nice-to-haves’? Daarmee hebben we de uitgangspunten voor de verbouwing helder. 
  • Doormiddel van een haalbaarheidsstudie onderzoeken en analyseren we de potentie van een project. We maken inzichtelijk in hoeverre jouw eisen en wensen haalbaar zijn.
  • Met behulp van schetsen laten we zien hoe je het beste gebruik kunt maken van de beschikbare vierkante meters. 
  • We presenteren de eerste ideeën voor het interieurconcept dat past bij het DNA van jouw bedrijf. 
  • We geven een indicatie van de investeringskosten voor de verbouwing. 
  • Je krijgt een overzicht van welke risico's er zijn zodat je hier op voorhand op in kunt spelen. 
€2.995,-

Pre-Design Studie 

Investering

De investering is € 2.995,- exclusief BTW

(betaald in 2 termijnen, 50% vooraf en 50% na afronding)

Na de Pre-Design studie

  •     Heb je de uitgangspunten voor het (verbouwings)project helder op papier. 
  •     Heb je inzichtelijk in hoeverre jouw plan haalbaar is en in welk tijdsbestek. 
  •     Weet je hoe je de ruimtes in kunt delen en welke winst daarin te behalen is. 
  •     Heb je een interieurconcept dat past bij jouw onderneming. 
  •     Heb je een grove indicatie van de kosten die bij de verbouwing komen kijken.
  •     Heb je inzichtelijk welke risico's het verbouwingsproject met zich mee rengen.